Sunday, October 10, 2010

じゅうきゅう! 19!

こんばんは! Before I begin my post, I thought I'd share a video that has kept me laughing for the past 4 days.
I love ぱんだ!:-))))

Anyways, どようびに わたし の たんじょうび 「birthday」 あります!I know, right? But not only is October 9th my birthday but it is also...
 わたしの かれ 「boyfriend」!Russellさん です。He turned にじゅう、I turned じゅうきゅう。 But while we're at it, who else had a たんじょうび on どようび?
The Count is the reason why I got into ノトルダム大学。
I miss Steveさん




JOHN. LENNON. An absolutely incredible man.

And last but not least...



That's right.

じゃあ また!

6 comments:

  1. はじめまして!その dinosaur はどこですか? わたしはケリーです。わたしのたんじょうびはしちがつ、あの。。。なんにちはわかりません。

    ノトレダムのだいがくがすきですか?

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. 初めまして! わたしはラエデスです..lol。たんじょうび おめでとう!(Belated of course). わたしもSteve-さん..um to miss. Jo は いい じゃありません。Oh and that video was pretty funny.

    ReplyDelete
  4. こんいちわ!

    わたしは Autumn Bordner です。 コロンビアぢあがくのいちねんせいです。 どおぞよろしくおねがいします。

    I am not sure how to say this in Japanese, but I LOVE YOUR PANDA VIDEO! It is sooo かっこいい!!!!
    ( ̄▽ ̄)ノ_彡☆バンバン!!

    also. although it is belated:
    ♪Happy(。´_●`)ノ┌iiii┐ヾ(´○_`*)Birthday♪

    ReplyDelete
  5. はじめまして!わたしはゴンザレスです。コロンビアだいがくのがくせいです。せんしゅうあなたはcommented on my lonely にほんごのブログ!(^.^)

    ビデオのパンダは soo cute and funny です!

    わたしのたんじょうびもじゅうがつです。にじゅうごにちです。わたしのおかあさんのたんじょうびはじゅうがつににちです。It's funny, most of the girls in わたしのかわたしのかぞく have been born in じゅうがつ, while nearly all the guys have been born in ろくがつ。

    I hope you had a really good birthday! さよおなら!

    ReplyDelete
  6. I LOVED BLUE'S CLUES. I used to always watch it during summer vacation when I was little...

    Happy たんじょび!

    はじめまして!わたしはマイリン(Mailing)です。Columbiaだいがくのさんえんせいです。どぞよろしく。

    That panda is adorable by the way!

    ReplyDelete